طراحی هویت بصری / طراحی های هویت برند / هویت بصری


هر فرد دارای مجموعه ای از ویژگی ها

چه چیزی به یک مجموعه شخصیت می بخشید؟

هر فرد دارای مجموعه ای از ویژگی ها - از نام گرفته تا جنبه های شخصیتی و ظاهری خود - است که او را برای دیگران به یاد ماندنی و آموزنده می کند.

داشتن یک هویت کاملاً تعریف شده نه تنها برای افراد جامعه، بلکه برای برندها و مشاغل نیز مهم است. پس از همه، چگونه بدون تصویر می دانید؟

یک هویت بصری خوب باید در اولویت هر استراتژی تجاری در نظر گرفته شود. هنگامی که به خوبی توسعه داده شود، فرآیند تبدیل شگفت انگیز و مشتری آسان تر می شود.

وقتی هویت بصری کمیاب است یا توسعه نیافته است، واقعیت سخت اما ساده است: هیچ کس (یا تقریباً هیچ کس) قدردان کسب و کار شما نخواهد بود.

آیا می خواهید بدانید که چگونه این کار را در عمل انجام دهید؟ به خواندن ادامه دهید و بدانید:

طراحی هویت بصری چیست؟

طراحی های هویت بصری ترکیبی از چندین عنصر گرافیکی و بصری است که در کنار هم فضایی را در اطراف شرکت ایجاد می کنند. این شامل ارزش ها و دیدگاه های او نسبت به جهان و جامعه است.

اگر مفهوم هنوز مشخص نیست، سعی کنید موقعیت‌هایی را به خاطر بیاورید که در آن افراد جملاتی مانند «خب، وقتی کسی را با لباس مجلسی می‌بینم، ماریا را به یاد می‌آورم. این برند اوست!» یا «پسر، پل واقعاً چیزهای زیادی در مورد فیلم می‌داند. من نمی توانم مراسم اهدای جایزه را بدون یادآوری آن تماشا کنم."

یک لحظه به خودتان فکر کنید: از بین تمام ویژگی های خود (فیزیکی یا غیر فیزیکی)، باید موارد مورد علاقه خود را داشته باشید، آنهایی که در نظر دیگران برجسته می شوند و به نوعی شما را به یاد ماندنی می کنند.

حتی آن جنبه‌هایی در مورد شما که مورد علاقه‌تان نیستند، اما بخشی از مجموعه‌ای هستند که شخصیت شما را می‌سازند، مهم هستند: شما نام و تصویری دارید که فقط متعلق به شماست و شما را از دیگران متمایز می‌کند.

برای اینکه یک نام تجاری به همان اندازه به طور مثبت شناخته شود و در جایگاه خود موفق باشد، لازم است آن را شناسایی کرده و بهترین ویژگی های آن را برجسته کنید تا منحصر به فرد و جالب به نظر برسد.

به این ترتیب، زمانی که مشتری چیزی را خریداری می کند یا تصمیمی می گیرد، برند شناخته می شود.

مجموعه جنبه هایی که یک طراحی هویت بصری برند را تشکیل می دهند بسیار فراتر از کارت ویزیت است تا مشتریان بالقوه را به روشی زیبایی شناختی سطحی جذب کند: آن را به عنوان "هویت" یک شرکت ترکیب شده و باز به روی جهان در نظر بگیرید.

منبع: https://rivalonline.ir/طراحی-هویت-بصری/


[ بازدید : 1536 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 21 دی 1400 ] [ 2:45 ] [ بک لینک 09125879258 ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر